Office Manager


 

Do našeho super týmu vzdělávací společnosti humancraft hledáme posilu, která nám pomůže s činnostmi, které nestíháme tak, jak bychom si přáli. Hledáš práci na poloviční úvazek a bavily by tě činnosti níže? Sídlíme na Karlínském náměstí a čím dřív můžeš naskočit, tím líp.

$ads={1}

humancraft

Časová náročnost práce:

  • 4 hodiny denně s flexibilní pracovní dobou.
  • Možnost občasné práce z domova.

Pravidelná „každodenní“ činnost:
  • Úzká spolupráce s našimi Relationship manažerkami. Budeš jim pomáhat s přípravou materiálů na školení (od úpravy až po tisk) a také po absolvování školení (rozesílání emailových zpráv účastníkům apod.).


  • Podpora kolegů a řešení jejich potřeb a úkolů od maličkostí až po velké věci (převážně administrativního charakteru).

Pravidelná „občasná“ činnost:

  • Zabezpečení chodu kanceláře a zajištění, že vše šlape, tak jak má a všeho je dost (nákup kancelářských potřeb, občerstvení, dalšího vybavení určeného pro chod kanceláře a komunikace s dodavatelem a servisem tiskárny).
  • Vyřizování pochůzek jako např. na poštu, na nákup, odesílání a vyzvedávání zásilek nebo do Copy Centra.
  • Pomoc s ad hoc úkoly, která našim kolegům usnadní život.

humancraft

Nepravidelná činnost:

  • Péče o kancelářské prostory, abychom se tady všichni cítili dobře (komunikace s úklidovou firmou a zodpovědnost za pořádek).
  • Zpracování databáze knihovny a její vedení.
  • Pomoc s organizací firemních akcí (teambuildingy, interní a externí eventy, konference humanbrand …).

Bez čeho se neobejdeš:
Kladný vztah k IT: Pokročilé znalosti MS Office – konkrétně:

Word (záhlaví a zápatí, kopírování formátů apod.).
Powerpoint (předlohy snímků, smartart apod.).
Excel (poznámky, funkce, kontingenční tabulka apod.).
Základní práce v MS One Drive, MS Teams, MS Forms, Power BI a jiné programy, ve kterých pracujeme.
  • Spolehlivost – nenecháš své kolegy ve štychu a svěřené úkoly dotáhneš do konce.
  • Smysl pro detail a pečlivost.
  • Organizovanost – máš rád/a pořádek v prioritách.
  • Ochota a přátelský přístup vůči kolegům i partnerům.
  • Dobrá znalost českého jazyka – písemný projev (pravopis a gramatika).

Co ti nabízíme:

  • Jistotu stabilní společnosti s 19letou historií.
  • Prima partu lidí, kteří si před sebou na nic nehrajou.
  • V případě zájmu možnost posunu k práci na plný úvazek (Relationship manager – péče o vybrané klienty).
  • Možnost osobního rozvoje v rámci vzdělávací společnosti – účast na školeních, která realizujeme.
  • Možnost účasti na všech našich interních vzdělávacích i teambuildingových akcích.
  • Firemní notebook a mobil i pro soukromé účely.
  • Lítačku nebo adekvátní příspěvek na dopravu.
  • Diskusi o čemkoliv dalším, o co budeš mít zájem, a nás to teď nenapadlo …
  • Pošli nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn profil a popiš tvou motivaci pro tuto pozici.

My se ti brzy ozveme a domluvíme se na dalším postupu. Těšíme se na tebe.

My se ti brzy ozveme a domluvíme se na dalším postupu. Těšíme se na tebe.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال