Jsi komunikativní, proaktivní a máš vše vždy pečlivě zorganizované? Rád/a komunikuješ, ale nedělá ti problém ani samostatně připravit dokumenty či prezentaci? A navíc rád/a mluvíš a píšeš německy? Pak pro tebe máme skvělou příležitost! Momentálně obsazujeme pozici Asistent/ka vedení top managementu velké mezinárodní obchodní společnosti. Budeš to právě ty?
Pracovní náplň
- administrativní a organizační podpora generálního ředitele a jednatele (správa kalendáře a e-mailové pošty, rezervace hotelů, letenek aj.)
- samostatná příprava podkladů, prezentací a dalších dokumentů
$ads={1}
telefonická a e-mailová komunikace v němčině (event. i angličtině) na denní bázi • sestavování a správa pravidelných reportů- práce s interními systémy a datovou schránkou
- celkové zajištění chodu kanceláře a vedení svěřené agendy
Váš profil
- SŠ/VŠ vzdělání
- zkušenost na obdobné pozici alespoň 2 roky (pozice v korporátním prostředí výhodou)
- plynulá znalost němčiny; základní znalost angličtiny
- dobrá znalost MS Office – zejména PowerPoint a Excel
- organizovanost a komunikativnost
- příjemné vystupování
- proaktivita, vysoké pracovní nasazení, samostatnost a pečlivost
Nabízíme
- smlouvu na dobu neurčitou
- postupný nárůst dovolené z 25 dní až na 30 dní za rok během pěti let
- propracovaný systém zapracování, dalšího odborného vzdělávání a kariérního růstu
- příspěvek na stravování 100 Kč za den
- MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet
- zvýhodněné hlasové a datové tarify
- příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
- káva, čaj a voda na pracovišti k dispozici
- pracoviště Praha 5
- zaměstnavatel: úspěšná mezinárodní obchodní společnost z oblasti FMCG
Zaujala tě tato pozice? Pošli nám svůj životopis.