Executive Assistant [Czech Republic]


 

Jsi komunikativní, proaktivní a máš vše vždy pečlivě zorganizované? Rád/a komunikuješ, ale nedělá ti problém ani samostatně připravit dokumenty či prezentaci? A navíc rád/a mluvíš a píšeš německy? Pak pro tebe máme skvělou příležitost! Momentálně obsazujeme pozici Asistent/ka vedení top managementu velké mezinárodní obchodní společnosti. Budeš to právě ty?

Pracovní náplň

  • administrativní a organizační podpora generálního ředitele a jednatele (správa kalendáře a e-mailové pošty, rezervace hotelů, letenek aj.)
  • samostatná příprava podkladů, prezentací a dalších dokumentů
  • $ads={1}

    telefonická a e-mailová komunikace v němčině (event. i angličtině) na denní bázi • sestavování a správa pravidelných reportů
  • práce s interními systémy a datovou schránkou
  • celkové zajištění chodu kanceláře a vedení svěřené agendy

Váš profil

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • zkušenost na obdobné pozici alespoň 2 roky (pozice v korporátním prostředí výhodou)
  • plynulá znalost němčiny; základní znalost angličtiny
  • dobrá znalost MS Office – zejména PowerPoint a Excel
  • organizovanost a komunikativnost
  • příjemné vystupování
  • proaktivita, vysoké pracovní nasazení, samostatnost a pečlivost

Nabízíme

  • smlouvu na dobu neurčitou
  • postupný nárůst dovolené z 25 dní až na 30 dní za rok během pěti let
  • propracovaný systém zapracování, dalšího odborného vzdělávání a kariérního růstu
  • příspěvek na stravování 100 Kč za den
  • MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet
  • zvýhodněné hlasové a datové tarify
  • příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
  • káva, čaj a voda na pracovišti k dispozici
  • pracoviště Praha 5
  • zaměstnavatel: úspěšná mezinárodní obchodní společnost z oblasti FMCG

Zaujala tě tato pozice? Pošli nám svůj životopis.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال