Jsme silná firma s týmem zkušených profesionálů v oboru správy nemovitostí a smart technologií. Přidejte se k nám a chopte se příležitosti realizovat se v stabilní české firmě s mezinárodní působností.
Náplň práce:
- Řízení odborných a technologických postupů prací v oblasti technického facility managementu obchodního centra
- Plánování, organizace a řízení práce jednotlivých podřízených údržbářů, všech druhů služeb na objektu zákazníka v souladu s platnými zákony, firemními předpisy a smluvními vztahy
- Dodržování BOZP a PO
- Kontrola a řízení zakázek a řízení dokumentace EMS, QMS
Co očekáváme, že náš profesionál v oboru bude mít:
- SŠ nebo VŠ technického směru
- Praxi a orientaci v problematice technické správy budov min. 3 roky
- Pružnost v myšlení, otevřenost ke změnám
- Rozhodnost, schopnost přijmout odpovědnost, samostatnost a profesionalitu
- Schopnost týmové spolupráce a zvládání stresu
- Dobrou znalost práce s MS Office
- Znalost AJ výhodou
- Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
- Zkušenost s řízením odborných zakázek – výhodou
Co tomu nejlepšímu nabízíme:
- Mzdu od 47 000 Kč
- Samostatnou, odpovědnou pozici
- Zvýhodněné volání O2
- Zázemí ve stabilní společnosti
- Příspěvek na stravování
- Služební PC a telefon
- Služební automobil
- Práci v Praze a středních Čechách
- Happy days
Typ úlohy: Plný úvazek
Plat: Od 47 000,00Kč měsíčně
Otázka/Otázky žádosti:
- Máte praxi a orientaci v problematice technické správy budov min. 3 roky?
- Máte dobrou znalost práce s MS Office?
- Máte znalost AJ výhodou?
- Máte řidičský průkaz skupiny B a jste aktivní řidič?
- Máte zkušenost s řízením odborných zakázek ? – výhodou
Vzdělání:
- střední škola s maturitou (Preferované)