Business Consultant Trdlokafe


 

PRO JAKOU SPOLEČNOST BUDETE PRACOVAT?

Ve stáncích Trdlokafe připravujeme čerstvé trdelníky a výbornou italskou kávu. V našich provozovnách udržujeme nízkou nabídku produktů, a proto je naše obsluha schopna vše připravit v krátkém čase a v prvotřídní kvalitě. Na našem konceptu je tak vidět, že i úzká nabídka může být výraznou konkurenční výhodou. Jsme společnost, která začínala s jedním stánkem a v průběhu let dokázala i přes nejrůznější nástrahy vyrůst v prosperující firmu s desítkami fungujících poboček, jejichž počet neustále roste.

PÁR SLOV O POZICI

Zásadní je pro nás flexibilita, hledáme tedy někoho, kdo bude schopen řešit nečekané problémy s chladnou hlavou a nesesype se v případě, kdy se něco pokazí. Ideálním kandidátem je pozitivně naladěný člověk, který v každé situaci vidí spíše příležitost nežli problém a pomůže nám v našem bleskovém rozvoji. :)

CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE

  • kontrola a řízení kvality 15-20 prodejen Trdlokafe
  • pravidelné objíždění, navštěvování a kontrolování prodejen a setkávání se s

vedoucími

  • reportovací porady s vedením na týdenní bázi
  • sestavování strategického plánu na růst obratů jednotlivých prodejen
  • hlídání kvality prodeje a produktů
  • krizové řízení nefunkčních prodejen, vč. náboru, výběru a zaškolení nového

vedoucího (zahrnuje mj. vystavení inzerátů na serverech Fajnbrigady, Prace.cz, na Facebooku; obvolávání kandidátů, pohovory)

  • komunikace s obchodními centry, s naším logistickým centrem, s dodavateli - vyřešení nahodilých situací
  • samostatně ovládat počítač a umět pracovat v Google prostředí – veškeré nástroje jsou online (e-mail, disk, textové dokumenty a tabulky, kalendář, formuláře, prezentace)

CO BYSTE MĚL/A SPLŇOVAT

  • zkušenosti s řízením provozu pobočkové sítě (area manager)
  • zkušenosti s controllingem v oblasti gastronomického provozu
  • organizační schopnosti a time management v malíčku
  • vlastnit řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
  • proaktivita při řešení nečekaných problémů
  • reprezentativnost s velmi dobrými komunikačními schopnostmi
  • být flexibilní a odolný/á vůči stresu

CO VÁM MOHU NABÍDNOUT

  • přátelský tým lidí, v němž se vzájemně podporujeme
  • prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů
  • možnost pracovního i osobního růstu
  • vozidlo k firemním i osobním účelům
  • firemní telefon, notebook a kompletní kancelářské zázemí
  • neomezená konzumace firemních produktů

Nástup: dle domluvy

Lokalita: Praha

Pracovní poměr: HPP/ IČ

Typ úlohy: Plný úvazek

Sponsored Ads


 

.
Previous Post Next Post

نموذج الاتصال