$ads={1}
Pro švýcarskou společnost s výsadním postavením v oblasti digitalizace pojištění hledáme kolegu na nově vzniklou roli. Vaším úkolem bude sledovat a zajišťovat kvalitu, pracovat s daty a monitorovat kvalitu uzavírání smluv.
Hlavní úkoly:
- Asistence při analýze dat a tvorba reportů pro podporu řízení kvality
- Odpovídání na dotazy interních klientů nebo poskytovatelů služeb: Telefonicky, emailem nebo chatem, zajišťování informací o produktech nebo službách a řešení problémů
- Spolupráce s různými odděleními za účelem hledání datově podložených řešení pro podnikové problémy
- Správa databází a zajištění integrity dat: Pravidelné audity
- Provedení kontrolních aktivit pro řízení kvality podnikání a příprava reportů pro kontrolní procesy
Požadavky na profil:
- Vynikající organizační a multitaskingové schopnosti
- Schopnost práce samostatně i jako člen týmu
- Profesionální přístup a schopnost pracovat pod tlakem
- Silná analytická mysl a schopnost řešení problémů
- Plynná komunikace v němčině a angličtině, jak písemně, tak ústně
- Předchozí zkušenosti v služebně orientovaných firmách (výhodou)
Co u nás získáte:
- Práci v nadnárodní společnosti
- Využívání Vaší jazykové vybavenosti na denní bázi
- Možnost pracovat full remote
- Nadstandartní balíček benefitů
V případě zájmu nám zašlete životopis a my se obratem ozveme.
Typ úlohy: Plný úvazek
Plat: 50 000,00Kč - 60 000,00Kč (měsíčně)
.